niedziela, 23 września 2012

I rozdział "At First sight "

Zapowiadał się kolejny ,beznadziejny dzień w szkole..Kiedy wstałam, umyłam się i uszykowałam do szkoły ubrałam to klik i zeszłam na dół na śniadanie ,wtedy mama uświadomiła Mi ,że na weekend jade do chłopaków . Strasznie się ucieszyłam . Gdyż mieszkają ode mnie tylko 30 km ,jestem w stanie tam jeździć co weekend .Zjadłam pyszne sniadanie klik .i poszłam do szkoły. W drodze spotkałam kilku moich znajomych . W szkole była ,Klaudia , czekała na mnie .
N:Cześć,matma teraz ,nie ?
K:No ,podobno ma być kartkówka.
N:Oby się już skończyły te lekcje .
K: Czemu ? 
N: A wiesz , jadę do chłopaków , tam do Kacpra i Kuby. 
K:To zadzwoń do mnie jak tam będziesz .
N:Okej .
Po lekcjach ...
Wróciłam z Klaudią do domu . Pomagała mi spakować jakieś ładne ubrania .Ciocia -tak mowie na mamę Kacpra i Kuby,przyjedzie po mnie i pojedziemy do nich. Jestem już spakowana,przebieram się w to klik
Jedziemy już ...
Ka :Sieeema ! 
Ku :Eloooo!
N : Czeeść !
Przywitaliśmy się , było około 22 w nocy więc nie miałam zbytnio na nic siły.Wyszliśmy na górę do pokoju do kuby . Usiadałam na kanapie , Kuba grał w Counter Strik'a ,a Kacper oglądał telewizor.Do Kuby przychodziły jakieś sms'y , myślałam ,że z jakąś laską pisze,ale z ciekawości zapytałam.
N:z kim Ty tak piszesz ?
Ku:Z Danielem , kolega obok w domu mieszka .Pisze do mnie ,a mi się nie chce z nim już pisać
N: Daj popisze sobie z nim ,będę zarywać do niego. 
Ku: okej , mi to tam.
Dał mi telefon i pisze sms'a :"Hej Tu Nicola ,koleżanka Kacpra i kuby , chcesz popisać ?"
Odpisał mi. Nie wiedziałam jak wygląda  , ile ma lat , znałam tylko jego imię. Powoli się poznawaliśmy . 
Pytał jak wyglądam? ile mam lat ? skąd jestem ?kolor oczu ?. Z charakteru mi się spodobał.Pisałam z nim cała noc . Rano Kacper pytał się mnie o czym pisaliśmy . Streściłam mu wszystkie sms'y . Potem pisałam  z jeszcze,powiedział ,że wpadnie do mnie . Zauważyłam ,że zarywał do mnie . Kiedy się dowiedziałam ,ze przyjdzie to przebrałam się w klik. Ubierałam koszule jak zadzwonił dzwonek do drzwi , zobaczyłam Go ,On mnie .. nie odzywaliśmy się . to było jak miłość z pierwszego wejrzenia .Był cudowny , Chłopak jak marzenie . Staliśmy od siebie 2 metry ,uśmiechając się zamiast rozmawiać pisaliśmy sms'y . Wtedy on napisał mi ... CDN-ciąg dalszy nastąpi.

Ps:. Myśle ,że się podoba ,prosze o komentarze ,opinie na tak czy nie . Dziękuje ; )

1 komentarz:

  1. dopiero wynalazłam tego bloga, przeczytałam pierwszy rozdział i już miii się pooodoba.*.*

    OdpowiedzUsuń